ّ

صفحه اول

انجمن

ثبت نام

تماس با ما

نويسندگان

آخرين ارسالي هاي انجمن

آموزش آنلاین بازی کردن mount and blade +کرک و پچ آنلاین

mount and blade

تو این مطلب آموزش کامل و صحیح آنلاین بازی کردن مونت اند بلید گفته شده و تمامی پچ ها و کرک های لازم جمع آوری شده تا شما بدونه هیچ مشکلی آنلاین بازی کنید !

این بازی مخصوصا در قسمت آنلاین طرفدار زیادی دارد و همیشه بیش از 20 سرور آنلاین و پر تو قسمت آنلاین دارد !

میتونید با سرعت 125 اصل این بازی را بدون هیچ مشکلی بازی کنید !

 

مونت اند بلید

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ابتدا باید پچ 1.158 را دانلود کنید

دانلود پچ با لینک مستقیم

حالا کرک بازی را باید دریافت کنید !

کرک سالم

لینک کمکی کرک

پسورد کرک : sputa-game

حالا باید وارد بازی شوید ! دقت کنید که مد بازی مد استاندارد خوده بازی باشد !

حالا وارد قسمت مولتی پلیر شوید و کاراکتر خود را بسازید ! و سرور هارا مشاهده کنید سعی کنید سروری را انتخاب کنید که کمترین ping را داشته باشد !

وارد جنگ شوید و لذت ببرید !

 

درصورتی که باز موفق نشدید از این لینک دانلود کنید



مطالب مرتبط با آموزش آنلاین بازی کردن mount and blade +کرک و پچ آنلاین:
ارسال ديدگاه جديد
کد امنیتی رفرش
نام: عباس
تاريخ: 1395/04/12
ساعت:2:45
وب کاربر

سلام عزیزم من ویندوز کامپیوترم عوض کردم الان سیو هارو کپی کردم وارد که میشم میگه باید سریال بازی بزنید و فعالش کنید میپره بیرون چیکار باید بکنم لطفا جواب بدین

پاسخ : گلم پچ بازیت باید همون پچی باشه که تو سیو ها داشتی

نام: hamed
تاريخ: 1395/04/09
ساعت:22:14
وب کاربر

سلام ببخشید
وقتی وارد قسمت مولتی پلیر میشم و یه سرور انتخاب میکنم و میخوام واردش بشم سریال میخواد چکار کنم؟

پاسخ : باید پچ آنلاین بازی کردن رو دانلود کنید
این پچ برای نسخه ی آنلاین نیست
هر مپی که ساخته شده پچ مخصوص خودش رو داره

نام: arman
تاريخ: 1394/12/27
ساعت:10:45
وب کاربر

سلام خسته نباشید ببخشید من تو بازی مونت اند بلید قسمت مولتی پلیر تو سرور head hunters invasion مشکل دارم وقتی تو اون بازی لول آپ میشم یا پولام زیاد میشه وقتی اینترنت خاموش روشن میشه پولام دوباره 1000 میشه و دیگه لول آپ نیستم لطفا بگید چه کار کنم.
ممنون

پاسخ : احتمالا مشکل از سرور هست که نمیتونه آی پی های ایران رو ست کنه
سرور های دیگه رو تست کنید

نام: طاها
تاريخ: 1394/10/20
ساعت:12:20
وب کاربر

سلام. داداش این پچ فقط ماله نخسه warband عه؟ رو fire and sword نمیشه ریخت؟ درصورت امکان اموزش انلاین بازی کردن این یکی نسخه هم بزار.
ممنون

پاسخ : سلام
سعی میکنیم ورژن جدید رو به زودی آپلود کنیم روی سایت

نام: جواب
تاريخ: 1394/09/29
ساعت:16:55
وب کاربر

اگه می خواین Serial Key هاشون رو پیدا کنین میتونین تو You Tube همشون رو پیدا کنین . فقط اسم بازی و ورژنش رو هم بنویسین.

نام: ATF
تاريخ: 1394/09/15
ساعت:16:45
وب کاربر

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت ادمين محترم.
دوستان يه سرور ايراني وجود داره!براي اطلاعات بيشتر به اين وبلاگ بريد:
Valarmbw.rozblog.com

نام: elnaz
تاريخ: 1394/09/01
ساعت:13:42
وب کاربر

ممنون از سایت علی شما کرک شما درست بود وقط یه سوال من هرجا میبینم مودا دیگه بازیو انلاین کرده اگر بگید خیلی ممنون میشم

نام: mostafa
تاريخ: 1394/08/25
ساعت:20:34
وب کاربر

سلام
کرک بازی رو چند بار دانلود کردم ولی وقتی میخوام اکسترکت کنم ارور میده
اگه میشه یه لینک جدید بزارین زودتر
منتظرم .....
ممنون

پاسخ : سلام
لینک کرک سالمه
موقع اکسترکت هم مشکلی نداره
فایل رو دوباره دانلود کنید

نام: علیرضا علیگلی
تاريخ: 1394/08/03
ساعت:15:03
وب کاربر

توی لیست سرورها Game_Hezarnevis برو این سرور ایرانی هست.



Battle | 78.47.35.29
Capture the Flag | 78.47.35.29
Conquest | 78.47.35.29
Deathmatch | 78.47.35.29
Duel | 78.47.35.29
Fight and Destory | 78.47.35.29
Siege | 78.47.35.29
Team Deathmatch | 78.47.35.29

نام: ezioparham80
تاريخ: 1394/04/25
ساعت:2:04
وب کاربر

سلام آقا جواب داد ممنون فقط یه سوال چه شکلی میشه از منجنیق و امسال این چیز ها استفاده کرد.من میرم کنارشون وایمیستم ولی نمیگه دکمه هی رو بزن.سواره بالون هم که میشم چه شکلی میتونم پرواز کنم؟

1 2 3 4 صفحه بعد
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس