ّ

صفحه اول

انجمن

ثبت نام

تماس با ما

نويسندگان

آخرين ارسالي هاي انجمن

آموزش آنلاین بازی کردن جنگهای صلیبی

جنگهای صلیبی آنلاین

بازی جنگهای صلیبی یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین بازی های آنلاین است که امروزه میتوان آنلاین بازی کرد !

حالا شما میتوانید به صورت آنلاین و کاملا رایگان این بازی را بازی کنید !

جنگهای صلیبی

ابتدا باید برنامه گیم رنجر را نصب کنید !

برای بازی کردن آنلاین جنگهای صلیبی نیاز به ورژن 1.1 این بازی دارید که میتوانید از همین سایت دانلود کنید

برای دانلود کلیک کنید

حالا وارد برنامه گیم رنجر بشید و دستورولعمل زیر رو انحام بدید

حالا میتونید بازی کنید !
میتونید سرور باز کنید یا وارد سرور دیگران شوید !
سعی کنید وارد سروری بشوید که پینگش سبز باشه تا در طول بازی با مشکل رو برو نشید

مطالب مرتبط با آموزش آنلاین بازی کردن جنگهای صلیبی:
ارسال ديدگاه جديد
کد امنیتی رفرش
نام: حمید
تاريخ: 1394/06/28
ساعت:15:17
وب کاربر

Patch لازم نداره؟

پاسخ : پچ 1.1 که تو سایتم هست

نام: حمید
تاريخ: 1394/06/11
ساعت:14:53
وب کاربر

به جای گیم رنجر میشه از گارنا استفاده کرد؟

پاسخ : 100%

نام: امیرعلی
تاريخ: 1394/05/14
ساعت:12:21
وب کاربر

داداشم لینکت خرابه ارور404 میده ممنون میشم یه نگاهی بندازی که من دانلود کنم

پاسخ : سلام
متاسفانه سایت آپلودر تمامی فایل های قدیمی سایت رو پاک کرده

نام: صابر زمانی
تاريخ: 1393/09/03
ساعت:5:12
وب کاربر

این ادرس برای دانلود گیم رنجر از سایت خود گیم رنجر http://www.gameranger.com/download/
مرسی داداشم از اینکه من فهمیدم با این میشه رفت برا بازی انلاین جوووون برم ببینم کسی هست یا نه هههه من بازیم خیلی خوبه از کجا معلوم شاید اول شدم والا

پاسخ : خواهش میکنم.
با تلاش همه اول میشن ایشاالله شما هم اول میشی

نام: صابر زمانی
تاريخ: 1393/09/03
ساعت:5:09
وب کاربر

برنامه خراب است ارور میده لطفا تصحیح کنید دمت گرم دوست داشتم بازی کنم انلاین خیلی هم دوست داشتم دمت جیز

پاسخ : ممنون اطلاع دادین . لینک تصحیح شد

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس