ّ

صفحه اول

انجمن

ثبت نام

تماس با ما

نويسندگان

آخرين ارسالي هاي انجمن

مد جدید و حرفه ای نیزه دار (افسانه قلعه ها)

 

مد جدید قلعه افسانه ها

تعییرات : رنگ چشم نواز لباس : شمشیر یخی به جای چاقو . نیزه 3 سر به جای نیزه معمولی

برای دانلود و مشاهده تصاویر زیبا از این مد به ادامه مطلب بروید ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

مطالب مرتبط با مد جدید و حرفه ای نیزه دار (افسانه قلعه ها):
ارسال ديدگاه جديد
کد امنیتی رفرش
نام: سید مسعود مجد
تاريخ: 1394/04/13
ساعت:15:02
وب کاربر

مد های قلعه 2 دانلود نمیشن بیشترشون

پاسخ : متاسفانه اکثر لینک ها پاک شدن

نام: فضولی؟
تاريخ: 1393/12/14
ساعت:12:43
وب کاربر

لینک خرابه لطفا رسیدگی کنین

پاسخ : لینک دانلود از سایت آپلودر پاک شده از بقیه مد های سایت استفاده کنید

نام: عرشیا
تاريخ: 1393/12/06
ساعت:15:44
وب کاربر

اقا مود هارو باید کودوم پوشه بریزم و در کجا لطفا جدی جواب بدید

پاسخ : تو همون فایل دانلودی یه عکس راهنما برای مسیر فایل هست

نام: David
تاريخ: 1393/09/29
ساعت:14:56
وب کاربر

برادرم یعنی بهرین طراح مد خودتی تا حالا من خودم طراحی مد کردم ولی کار شما عالیه فقط یه مشکل داره برای بعضی از لینک ها رو که می خووام دانلود کنم می گه 404 NOT FOUND

پاسخ : خوشجالم که از سایت راضی هستی ! دلیل اینکه بعضی مد ها دانلود نمیشه اینه که سایت آپلودگر فایلهارو حذف کرده
من از مطالب قدیمی بکاپ ندارم وگررنه مطالب رو تصحیح میکردم
موفق باشید

نام: dani
تاريخ: 1393/09/02
ساعت:15:08
وب کاربر

سلام لینک خرابه متاسفانه

پاسخ : لینک درست شد ممنون از اطلاع

نام: sara
تاريخ: 1393/07/01
ساعت:13:16
وب کاربر

سلام امید وارم زود تر دامنه ی سایت تغییر کنه

و 1 چیزه دیگه آگه میشه لینک هارا دوباره اپلود کنید بعد از تغییر دامنه

من چند ایده خوب در مغزم دارم

و اینکه 1 توضیح مختصر در مورد مد سازی بدید در مورد تغییر شکل رنگ و اصلحه

مر30

پاسخ : متاسفانه تو تغییر دامنه با مشکل رو برو شدم ولی سعی میکنم زود درستش کنم
ممنون لطف داری

نام: sara
تاريخ: 1393/06/05
ساعت:19:18
وب کاربر

سلام دوباره

ببخش من خیلی پیام میدم امید وارم ناراحت نشید

راستی.چرا این سایت لوگو نداره!!!

من میتونم برای شما 1 لوگو عالی طراحی کنم

قیمتشم مهم نیست هرچی شما بگید

به هر حال ممکنه شما بخواهید کار رو فرا تر ببرید و مروف بشید(امید وارم)

به هر حال من رشتم طراحی هستش و اگر هم خواستید بهم بگید دوباره میگم

قیمتش اصلا مهم نیست اگه خواستید حتی 10 تومان

بازم هر جور مایلید

پاسخ : سلام
فک کنم دیگه عالم و آدم میدونه که من برای تغییر رشته دادنم سرم خیلی شلوغ شده و دیگع نمیتونم مثل سابق به سایت برسم
انشا الله وقتی مشکلتم تموم شد با هم بیشتر همکاری میکنم
من از زیاد پیام دادن شما ناراحت نمیشم که هیچ خوشحال هم میشم فقط فعلا محدوده کارم همینقدره که جواب نظرات رو بدم همین
به زودی سایت با تیم مدیریتی جدید و مطالب جدید و متنوع رو برو میشه امید وارم تا اون موقع مارو همراهی کنید
موفق باشید شکلک

نام: sara
تاريخ: 1393/06/04
ساعت:12:38
وب کاربر

با سلام !!!!
اگه ممکنه من 2 خواسته دارم از شما !!!!
یکی اینکه میشه اموزش ساخت مد رو به صورت ویدیو بزارید و دوم اینکه مد نیزه دار افسانه ی قلعه ها چشم منو گرفته میشه به ایمیل من بفرستید
حتما جبران میکنم!!!!!!!!!!

پاسخ : متاسفانه همه مد ها از روی سیستم پاک شدن
سعی میکنم این مد رو دوباره طراحی کنم
گفتم که ! به زودی آموزش کامل مد سازی رو در اختیار شما کاربرای عزیز قرار میدیم

نام: sara
تاريخ: 1393/06/04
ساعت:7:59
وب کاربر

مرسی امید وارم سایتتون مثل نور بدرخشه (که میدرخشه الانشم) امیو وارم بیشتر شه شکلک

پاسخ : خیلی ممنون
سپاسگزارم
ازروی ما خوشحالی شماست

نام: sara
تاريخ: 1393/06/03
ساعت:17:51
وب کاربر

سلام امید دارم خوب باشید فکر کنم لینکه نیزه داره افسانه ی قلعه مشکل داره اگه میشه 1 بار دیگه اپلود کنید

پاسخ : دوست عزیز متاسفانه لینک دانلود از سایتی که آپلود شده حذف گردیده نه تنها این مطلب بلکه چند مطلب مشابه به این مطلب نیز حذف شدن
از این بابت از شما عذر خواهی میکنم !
به زودی مطالبی جدید قرار خواهیم داد مطالب و مد هایی جدید که از نظر کیفی از مد های قبلی سایت ما بهتر باشند

1 2 صفحه بعد
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس