ّ

صفحه اول

انجمن

ثبت نام

تماس با ما

نويسندگان

آخرين ارسالي هاي انجمن

دستگاه جدید بازی Cyberith

 

 کمپانی Oculus جدید ترین نمونه هدست واقعیت مجازی خود را عرضه کرد و برای شما شرح این هدست واقعیت مجازی و امکانات آن را بیان کردیم. اما اگر کمی به این خبر دقت کنید متوجه خواهید شد که تنها یک هدست واقعیت مجازی برای بازی کردن کافی نیست و شما به مشکلات بزرگتری بر خواهید خود...

از جمله این مشکلات قضیه فضای آزاد است! هر چقدر هم که فضا خانه و محوطه اطراف شما بزرگ باشد بالاخره در حین بازی کردن شما سرگرم هستید و برای ادامه بازی نیاز به راه رفتن پیاپی دارید و این باعث می شود که شما متوجه نشوید اما بالاخره به دیوار برخورد کنید و یا بعضا با مشکلات جدی تری روبرو شوید!


به همین دلیل برخلاف دیگر کمپانی ها Oculus با همکاری کمپانی Cyberith از محصول معروف آنها یعنی Virtualizer بهره لازم رو می برد و با استفاده از سنسور های مخصوص که به هر دو دستگاه متصل می شود برای شما یک بازی مهیج تر و بدون دردسر را  فراهم می آورد.

اعلام شده است که ممکن است هدست واقعیت مجازی و Virtualizer در سال ۲۰۱۵ به صورت یک پکیج و همزمان با هم به تولید انبوه رسیده و وارد بازار شوند.

این ۲ کمپانی در حال حاضر در حال تست ارتباط ۲ دستگاه هستند اما با تماشای ویدئو زیر انتظار می رود که آرزو ها به سرعت به واقعیت بپیوندند.


مطالب مرتبط با دستگاه جدید بازی Cyberith :
ارسال ديدگاه جديد
کد امنیتی رفرش
نام: نظری
تاريخ: 1393/09/21
ساعت:10:51
وب کاربر

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی

پاسخ : خوشحالم که پسندیدی !
حتما بهت سر میزنم

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس