ّ

صفحه اول

انجمن

ثبت نام

تماس با ما

نويسندگان

آخرين ارسالي هاي انجمن

دانلود مد شوگان برای بازی mount and blade

مد برای بازی mount and blade

این مد زیبا برای بازی مونت اند بلید ساخته شده

این مد به قدری دقیق و خوب شبیه سازی شده که شما خود را در زمان سامورایی ها و شوگان ها حس میکنید ! ساختمان ها قیافه ها اسحله ها !

همگی ساخته شده اند تا شما بیشتر از این بازی لذت ببرید !

تصاویر و دانلود مد در ادامه مطلب...

mount and blade

mount and blade

mount and blade

mount and blade

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مد دانلود شده را آنزیپ کنید سپس پوشه مد به دست آمده را داخل پوشه مد بازی قرار دهید mudels قرار دهید حالا وارد بازی شوید و از قسمت انتخاب مد مد شوگان را انتخاب کنید !

حالا وارد بازی شوید و از محیط بی نهایت زیبای بازی لذت ببرید !

 

 

 

دانلود

 


مطالب مرتبط با دانلود مد شوگان برای بازی mount and blade:
ارسال ديدگاه جديد
کد امنیتی رفرش
نام: pooria
تاريخ: 1395/04/18
ساعت:14:43
وب کاربر

چجوری مدو دانلود کنم چرا دانلودش اینقد سخته؟!شکلک

پاسخ : متاسفانه لینک دانلود از سایت خارجی بوده و لینکش پاک شده
میتونید از این لینک دانلود کنید
http://www.filesonic.com/file/1564444111/Shogun_-_Sengoku_Jidai.rar
برای دانلود نیاز به فلـTـر شکن دارید

نام: مهدی
تاريخ: 1394/03/07
ساعت:11:49
وب کاربر

اینم مثل جنگ ستارگان تو واربن اجرا نمیشه؟

پاسخ : من شخصا این مود رو امتحان کردم
اشکال از یه جای دیگس دوست عزیزم

نام: StranGer
تاريخ: 1393/05/23
ساعت:11:08
وب کاربر

اقا میشه من رو راهنمایی کنین من مشکل دارم شکلک من چند تا مد دانلود کردم ولی همشون وقتی میری تو بازی تو قسمت loading خیلی منتظر میکنه ادم رو حدود 5 دقیقه بیشتر باس صبر کنی بعد تو گیم هم همینجوری میکنه مشکل از چیه لطفا راهنمایی کنین!

پاسخ : همه مد ها سرعت بازی رو پایین میارن
میتونی برای بالا بردن سرعت لود بازی یه بار بازی رو کامل لود بکنی بعد در بیای از اول بری تو بازی

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس